Lakeside - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van G. Albers - WaarBenJij.nu Lakeside - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van G. Albers - WaarBenJij.nu

Lakeside

Blijf op de hoogte en volg G.

01 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Goede vlucht gehad. Dankzij de slaappillen van Jan was iedereen (na de maaltijd om 01.00 uur) meteen onder zeil. Tegen de ochtend kwamen we weer tot leven en toen waren we al 7000 km verder. Enige paniek was er toen Jan naar het toilet moest en niet uit zijn stoel kon komen. Wij dachten dat er wat mis was met z'n nieuwe heup maar het bleek dat hij de gordel nog om had.
Toen een Engels ontbijtje en voor we het wisten waren we al geland. De douane zag ons aan voor smokkelaars en Karel en ik werden eruit gepikt. En ja hoor 1 kilo kaas werd uit onze koffer gehaald. Not Allowed! ondanks onze smeekbeden.
Henk stond ons al op te wachten en met een grote bus reden we in 20 minuten naar Lakeside een voorstadje van Kaapstad. Precies 24 uur later dan ons vertrek van huis zitten we bij Diet aan de koffie. Wat een mooi huis en wat een prachtig uitzicht!
Jan en Truus in het huis van Henk en Diet en wij met Gijs en Alja in het huis ernaast. Met uitzicht op de rivier en de oceaan. Een geweldige plek!

• 01 Augustus 2014 - 15:16

Ilse Bekker:

Fijn dat jullie allemaal goed zijn aangekomen. Straks even naar Kalkbay en eten bij de Spur hoorde ik! Geniet van jullie trip die nu echt begint!

• 01 Augustus 2014 - 15:58

Jetteke:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Klink echt fantastisch.

• 01 Augustus 2014 - 16:26

Ria En Gert Van Kooten:

Gelukkig allemaal goede reis gehad, wens jullie een fijne vakantie.

groeten,
    Gert en Ria

• 01 Augustus 2014 - 16:41

Arjan En Jeltje:

Hallo, hallo lieve mensen aan de andere kant van planeet aarde,

Wat heerlijk om jullie te volgen! Goed van jou Gonny (ken je ons nog?).
    We hebben hardop gelachen om Jantje die niet uit de vliegtuigstoel kon opstaan, we zien die stijve Janneman zo voor ons. Maar laat hem maar schuiven, hij geeft nooit op!
    Ja, ja, de dutch cheese is nu lekker voor de douane...... de boeven! Soms lukt het, soms lukt het niet.

Truus, laat alles van je afglijden en laat je lekker verwennen (is het niet door Jan dan is er wel iemand anders die er wat van kan).
    En Gijs, (erger je niet teveel aan je liefhebbende echtgenote) Arjan en ik verwachten van jou een uitvoerig verslag van de natuurwaarnemingen.

Heel veel plezier op deze bijzondere vakantie!

• 01 Augustus 2014 - 18:24

Aljaenfriends:

Leuk al die reaktie's.

• 01 Augustus 2014 - 20:42

Marjon Van De Waerdt:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    De plek klinkt fantastisch.
    Genieten maar.

• 02 Augustus 2014 - 19:32

Riny:

Leuk, dat ik jullie kan volgen en wel nu vanaf mijn iPad . Hele fijne weken daar xx Riny en Mimmo

• 02 Augustus 2014 - 22:41

William Bekker:

Véél plezier en een prettig verblijf daar.
    Ik hoop dat er meer reisverslag updates gaan volgen...
    Zal het in ieder geval in de gaten houden!

• 03 Augustus 2014 - 16:07

Mirjam Bekker:

Wow klinkt goed dat huis met uitzicht! Moest lachen om dat stuk van mijn vader dat hij niet uit zijn stoel kwam en jullie dachten dat het aan zijn nieuwe heup lag