Kaap De Goede Hoop - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van G. Albers - WaarBenJij.nu Kaap De Goede Hoop - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van G. Albers - WaarBenJij.nu

Kaap De Goede Hoop

Blijf op de hoogte en volg G.

03 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag (2aug) de bergen met Karel aan het stuur (links rijdend!) via Cape Point naar Kaap de Goede Hoop. Bij Cape Point met het treintje omhoog naar het uitkijkpunt waar je de 2 oceanen ziet samenkomen. En bij KdeGH op de foto met een Chinees vrouwtje.
Onderweg veel dieren gezien. (Nog) niet de Big5, maar toch zeker de helft van de Small10 volgens Gijs. Bavianen en struisvogels links en rechts van ons en midden op de weg.
Op de terugweg via Boulders Beach duizenden pinguïns gezien. Ze zijn echt grappig! Alleen waren ze niet zo groot als in de film.
Bijna thuis bij het kleine vistentje in de haven heerlijk vis gegeten, waarbij Henk sjans had met de tandeloze serveerster en Truus blij was dat ze haar slip aanhad want er stond een groot bord met: NO SLIP NO FOOD .(wist ik ook niet hoor Truus slip=bonnetje).

• 03 Augustus 2014 - 09:17

Jannie De Man:

Leuk verslag ik zie jullie zo zitten links rijdend met Karel aan het stuur....

• 03 Augustus 2014 - 09:37

Ton En Gerda:

Hallo familie en vrienden

Ziet er allemaal top uit.
    Ik weet dat Karel goed links kan rijden; heeft hij in Ierland geleerd.
    Kan hij overigens ook met drank op weet ik nog uit die tijd.

Inderdaad geluk dat Truus de slip aanhad!! Ze gaat toch meestal uit zonder????

• 03 Augustus 2014 - 09:46

Ery En Annelies:

Het is alleen maar genieten van de mooie omgeving daar. Hoop dat jullie de big 5 ook nog zien maar jullie zijn er net. Veel plezier

• 03 Augustus 2014 - 11:12

Marjon Van De Waerdt:

Hilarisch het verhaal van de slip van Truus.
    Alja heeft hier gelukkig geen last van. Heeft altijd een grote Hema onderbroek aan.

• 03 Augustus 2014 - 11:42

Bert En Bep:

Geweldig zo'n uitstap ziet er perfect uit allemaal, jammer voor jou Alja dat er
    Geen "drinkers" bij zijn, Gijs gaat het lopen je een beetje aardig af.
    Groeten aan allemaal.
    En nog bedankt voor de Felicitatie van zo ver weg, nog heel veel plezier.
    groetjes Bep en Bert

• 03 Augustus 2014 - 12:52

Sjaak EnChristine:

Lees jullie verslagen met veel genoegen! Wish we were there! Helemaal top - veel plezier allen.

• 03 Augustus 2014 - 18:44

Leone:

Hallo Bekkerenfriends en in het bijzonder Alja en Gijs,

Zo te lezen hebben jullie een top vakantie zowel qua omgeving als met elkaar. Houen zo!
    Morgen ga ik (iets bescheidener en als de wind meezit) zeilend naar Zeeland. Volgens weer online blijft het weer hier voorlopig goed, dus mijn glas is al half vol.
    Ik weet niet of ik jullie reisverslagen tijdens mijn vakantie allemaal lees maar blijf ze sturen want ik vind ze wel leuk.

groet
    van Leone

• 03 Augustus 2014 - 21:33

Rita:

Bedankt voor de leuke berichtjes!!
    Heel leuk om te lezen en voor ons natuurlijk helemaal omdat we precies weten waar jullie lopen en wat je eventueel kunt meemaken of zien.
    Truus laat je niet op je kop zitten door al die 'lieve' vrienden van jou!!

Is er ook nog een goede kok ' in de zaal' of blijven jullie lekker uit eten gaan??
    Nog maar i dagje en dan vertrekken jullie al weer uit Lakesite, maar........er gaat nog heel veel mooi's komen!
    Ook leuke 'aanvaringen' willen we horen, dat maakt het geheel kompleet en levensecht!

• 04 Augustus 2014 - 07:21

Noa Dominique :

Mooie foto's van pinguïns en mooi huis!
    Ik mis jullie opa en oma veel plezier!
    Kusjes Noa