Lower Sabie Zondag 10 aug - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van G. Albers - WaarBenJij.nu Lower Sabie Zondag 10 aug - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van G. Albers - WaarBenJij.nu

Lower Sabie Zondag 10 aug

Blijf op de hoogte en volg G.

13 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Saint Lucia Estuary

Laatste dag in Krugerpark, dus uitslapen of weer vroeg op was de vraag, het zijn wel vermoeiende dagen maar toch met z'n zessen weer vroeg op en spotten. Dit keer troffen we de neushoorns en wel van heel dichtbij. Om half 10 waren we weer terug op het kamp waar we nog moesten ontbijten. Maar helaas, de bavianen hadden onze voorraadkast geplunderd. (Alle huisjes hebben een buitenkeuken, koelkast en keukenkast met extra sluitingen op de deuren ook buiten).
Truus ontdekte het, het was een ravage, en alles onder de apenpoep. Alleen de rode wijn hadden ze laten staan. (uit angst voor Alja)
We zijn toen op het terras gaan ontbijten, aan de rivier waar de krokodillen en nijlpaarden op enige afstand heerlijk lagen te zonnen.
Dit keer hadden we ook een Sunset-drive geboekt. Onder begeleiding in een Safari (open) auto op pad. De driver wist heel veel over de dieren te vertellen en om ze in het donker (met schijnwerpers) te zien was heel bijzonder. (Apen-leeuwen-olifanten-krokodillen en wat klein spul).