St Lucia Woensdag 13 aug en Donderdag 14 aug - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van G. Albers - WaarBenJij.nu St Lucia Woensdag 13 aug en Donderdag 14 aug - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van G. Albers - WaarBenJij.nu

St Lucia Woensdag 13 aug en Donderdag 14 aug

Blijf op de hoogte en volg G.

15 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Saint Lucia Estuary

Vandaag een rustdag. In het huis ook geen WiFi dus eerst het internetcafe opgezocht om alle verslagen online te zetten. En s'middags even de omgeving verkend en langs het strand van de Indische Oceaan gelopen. Daarna grote gegrilde tongen gegeten in een visrestaurant met Jan de Winter en zijn vrouw Vossie, kennissen van Henk.
Donderdag
Henk en Gijs zijn vanochtend al vroeg gaan vissen met Jan de Winter, die hier een viswinkel heeft (hengels enz., geen gebakken) Maar helaas, geen beet gehad.
Toen een "Hippo's en Crocs Boottocht" over de rivier. Heel veel Hippo's gezien (nijlpaarden), die volgens de gids "extremely dangerous" zijn, (en ook weleens in het dorp rondlopen op zoek naar mals gras), maar de krokodillen lieten zich dit keer niet zien.

• 15 Augustus 2014 - 18:22

Arjan En Jeltje:

Wat ziet het er allemaal prachtig uit en indrukwekkend; die logge nijlpaarden. Heerlijk aan het strand. Ben je zo preuts Truus dat je niet een kortere broek aan kon trekken?

• 17 Augustus 2014 - 13:56

Janny:

Ik wil alleen even melden dat we jullie verslagen erg leuk vinden om te lezen (goed geschreven). We beleven het een soort en met van mee. Lieve groetjes voor allemaal (en natuurlijk speciaal voor Alja en Gijsbert). Kees en Janny

• 17 Augustus 2014 - 19:37

C Roseboom:

Henk en Fam. Ik denk met weemoed terug aan 2010 fantastische tijd gehad verder noch een fijne vakantie toe gewenst .ge C Roseboom